TÄVLING

20 november, 2011 § 14 kommentarer

Jag utlovade en liten tävling så here goes: Är du frusen om fötterna eller vill du ge bort ett par tofflor i julklapp till någon du tycker om? Jag stickar sådana här lite då och då – och nu tänker jag göra ett par till en av er som läser. Garnet är det som syns längst ned, tofflorna på bilden är av samma typ av garn.

Så, vill du ha ett par sådana här till dig själv eller att ge bort? Skriv en kommentar och berätta varför du vill ha sådana här och vilken storlek du vill ha dem i! Sista dagen är torsdag och på fredag kontaktar jag vinnaren via mail. Enklare än så kan det ju inte bli.=)

§ 14 svar till TÄVLING

  • Evelina skriver:

    Är det jäv om jag tävlar? Äh, jag gör det ändå! Någon gång i min ungdom (nu är man ju gammal och klok…) förfrös jag tårna när jag envisades med att springa runt i converse trots massa minusgrader. Fryser nu alltid om fötterna. Därför behöver jag dessa varma tofflor!

  • Lina Lindberg skriver:

    Jag skulle vilja vinna dom där finfina tofflorna i st 39 eftersom i vårt nya hus är det väldigt golvkallt så att tårna skulle vilja trilla av ibland! 🙂

  • […] På Linnéas blogg kan ni nu vinna superfina stickade tofflor – check it out! Like this:GillaBli först att gilla denna […]

  • John Vikström skriver:

    Jag skulle vilja ge bort ett par sådana tofflor i storlek 33 till min fantastiska systerdotter! Förutom att de ser sanslöst mysiga ut så tror jag att hon skulle älska dem när hon dansar framför spegeln (vilket hon gör så fort ingen tittar. För henne är lycka att kunna göra en Moonwalk som Jackson, och tofflorna vore perfekt för det!)

  • sus skriver:

    Ah men vad duktig du ar!! Jag skulle alska att vinna ett par som jag kan ge bort till min fina fina van Erica. Jag jagar ju numera aventyr borta i Skottland och lever livet. Sprang pa Erica av en slump en vanlig dag och efter bara en manad jobbade vi pa samma stalle och hade flyttat ihop och det kanns som vi kant varandra i evigheter. Hon ar bara sa himla fantastisk pa alla satt. Om hon vore en man skulle jag gifta mig med henne! Men nu ar hon ju ingen man, daremot hade hon ett par sana sockar nar hon flyttade hit som hon fatt av sin mormor men dom har pajat helt och hallet och det skulle passa sa bra med ett nytt par nu nar det borjar bli kallt har borta. (Dom kan ju inte isolera husen!)

  • Lisa skriver:

    Fantastiskt fina! Om jag vann skulle jag vilja ge dem i julklapp till min lillebrors flickvän. Jag drar till med att hon har strl 39.

  • Erik Olofsson skriver:

    Jag skulle vilja vinna ett par tofflor i typ storlek 42 för att dom är ett par Limited Edition Linnea Fagertun…och hur coolt är inte de??

  • Kajsa skriver:

    Jag vill gärna vara med och tävla och i sådana fall skulle jag vilja vinna tofflorna i storlek 39 och ge bort till min lilla mamma som alltid går omkring och skrotar hemma i dalarna. Skulle passa henne fint att ta på sig efter en promenad med hundarna i kylan 🙂

  • Calinas skriver:

    Åh, vilka fina! Sådana skulle jag verkligen vilja vinna! Och jag behöver verkligen värma mina små fossingar – oavsett årstid. Jag har så sjukt dålig blodcirkulation i både händer och fötter, så ett par värmande Linnea-tofflor är nog precis vad jag behöver!
    Färgglatt garn också – I like, I like! 🙂

  • […] bara påminna om min lilla tävling, sista dagen att vara med är imorgon! Share this:TwitterFacebookLike this:GillaBli först att […]

  • Fanny skriver:

    Jag skulle vilja vinna dom där i storlek 37 till min vän Angelica. Vi lärde känna varandra för många år sedan, men slutade höras då vi hamnade på olika ställen i Sverige.
    Nu är vi tillbaka och är bättre vänner än någonsin, och jag älskar det! Hon är viktig för mig och då förtjänar han fina tofflor.

  • Angelica skriver:

    Jag har förfrusit alla tår jag äger så jag måste alltid ha något varmt på fötterna då de annars domnar bort rätt snabbt. Och vad skulle inte vara bättre att sätta på fossingarna än något som konstant får mig att tänka på min fina Linnéa som bor alldeles för långt bort för att det ska vara okej? Mihii.

  • Pelle W skriver:

    Nämen en tävling! Finns det garn nog för strlk 44 så lovar jag att folk kommer få stå gröna av avund då de ser mig segla fram i skolans korridorer iförd ett par av de mest färgsprakande och vackra tofflor LTU:s befolkning någonsin skådat.

    ”Pulling them off” – Ted Mosby

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande TÄVLINGINREDNING, CUPCAKES & VIRKNÅLAR.

Meta

