TÄVLING

7 januari, 2012 § 14 kommentarer

Nu kör vi en liten tävling igen! Du kan vinna ett  mobilfodral som jag virkat.De passar till de flesta touchscreen-mobiler tror jag – vet att de passar till htc legend, htc hero och de senare iPhonemodellerna.
Så, skriv en kommentar om du vill vara med i utlottningen! Skriv varför du vill vinna och vilken färg. (Sista dagen att vara med är den 12/1) Gröngul, multifärgad eller turkos, hur de ser ut ser du här:

§ 14 svar till TÄVLING

  • Ylva skriver:

    JAG VILL VINNA!
    För att min mobil är på lagning just nu och när jag väl kommer tillbaka (Eller om jag måste köpa en ny) så vill jag ha ett fodral som du gjort till den. Vilken färg.. Ja, alla är fina. Men antingen någon av de färgglada randiga eller den limegröna.

    Jag kommer till Lule kring den 12:e typ. Jag hör av mig då så kan du kanske lära mig att virka sådana också=D

  • Ylva skriver:

    jag tävlar igen! Min lillasyster Evy söker mobilfodral för fullt. Ångrar min förra medverkan i tävlingen och kör på denna istället! Vill vinna en till henne, som en sen födelsedagspresent 🙂

  • Hemma hos Kajsa skriver:

    Jag skulle mer än gärna klä min mobil i ett utav dina fina fodral, helst det multifärgade. Och ja, jag har egentligen ingen sådan där jättebra anledning förutom att de är så sjukt snygga och att jag vill skydda mobilen från förkylning ^^ 🙂

  • Angelica skriver:

    Jag har varit på jakt länge efter ett fodral till min telefon, men det finns Inga till min modell, inte vad jag kan hitta iaf. Men ett som du gjort ser ut att kunna funka på min också. Plus att de du gör är sjukt mycket sötare än de massproducerade fabriksvarorna 😀
    Oooom jag skulle ha turen att vinna så önskar jag mig ett multifärgat. Eller nä, ett gröngult. Eller blått kanske. Alla är så fina, så det spelar ingen roll 😀

  • alexandra skriver:

    Hej Hej Vad roligt med en tävling!
    Jag vill vara med

    Kram
    Alexandra stjarna_93@hotmail.com

  • Anna skriver:

    Hej! Jag vill vara med därför att jag tycker att hemknåpat har blivit så underskattat på senare tid. Nu verkar det som om de flesta, med undantag av dig, bara stickar eller virkar etc. när det anses vara trendigt. Sedan tycker jag också om tanken på att låta något genuint, hemmagjort få omsluta dagens teknik och övervinna den ^^ Jag skulle allra helst vilja ha det multifärgade fodralet ❤ Kram

  • Hey! Klart att jag vill vara med!
    Ett multifärgat, tack 🙂 (men vilket som fungerar ju bra)!
    Helt enkelt för att de är så himla fina!
    Kram på dig!
    /Emeli

  • Maria skriver:

    Åh, jag vill vara med och tävla!

    Min ifån är min ”bästa” vän,
    Det förstår väl många män.
    Att få klä den i något färgglatt,
    Som en varm och skyddande hatt.
    Det tycker jag skulle vara toppen,
    Och håller tummar och tår att vi ej når botten!

    Jag skulle vilja vinna en sådan fin multifärgad! 🙂

  • Ellen skriver:

    Jag skulle gärna vinna en turkos!

    Mitt nuvarande mobilfodral har gått att använda ganska länge (sedan jag köpte telefonen) men det börjar ge upp nu – färgen bleknar och skalet börjar ramla sönder. Jag skulle verkligen vilja ha ett nytt, snyggt fodral!

  • […] dagen att tävla idag! https://linneafagertun.wordpress.com/2012/01/07/tavling-2/ Share this:TwitterFacebookLike this:GillaBli först att gilla denna […]

  • maria skriver:

    Hej linnea!
    Jag vill vinna! En multifärgad tack!

    Därför att jag just har fått en ny telefon som ligger och skrapar sig i fickor och väskor och längtar efter en varm och vacker liten tub att vila i. Och så vet jag ju utifrån mina fina orangea tofflor vilken kvalité det är på din stickning- dvs utsökt!

    Kram maria

  • Olle Östlund skriver:

    Jag vill vinna en multifärgad för min stackars iPhone och jag fryser i kalla Umeå.

  • Samsung Galaxy S2 skriver:

    Jag är en så smart mobil så att jag behöver vare sig min ägare eller ens vara i min ägares händer (är än så länge bara en beställning) för att tävla. Jag är rädd att min kommande ägare inte kommer att engagera sig i huruvida jag fryser eller inte nu när det är vinter och därför måste jag själv ombesörja vinterkläder. Dessvärre är jag kanske för stor för dessa fodral? Kanske kan man önska ett i specialstorlek? Jag är en Samsung Galaxy S2 och enligt ett test ”mäter [jag] enligt specifikationerna 66,1 × 125,3 × 8,49mm (BxHxD). Vid våra mätningar erhåller vi följande mått: ~66,23 x 125,39 x 10,1mm”. Jag är tråkigt vit och önskar mig därför de färgrannaste av ytterkläder.

  • Susanne skriver:

    Hej!! Är på jakt efter ett virkat mobilskal och har sökt runt lite på internet, hamnade på din sida och blev helt kär i det multifärgade mobilfodralet du virkat! Jag skulle bli jätteglad om jag vann ett sådant 🙂 Min mobil skulle behöva skyddas från allt skräp man har i fickor och väska! Jag håller tummarna 🙂

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande TÄVLINGINREDNING, CUPCAKES & VIRKNÅLAR.

Meta

